Tuesday 22 March 2011

~kau la sahabat, kau la teman....lap u oll~

ari ni aku nk bercerita skit pasal kawan2 aku ni.......
ni hah!! contoh la nasi campur korea..
nmpk cm x lalu nk mkn je kan? tp rase
perhh,, skali rase nk lagi...
erm ye ke?? hihi
sehari demi sehari, bulan berganti bulan dan tahun bersilih ganti (cewahh lame r lak rasenye kn) hihi!! tp mmg betol pn,,, tup! tap! tup! tap! aku dah masuk tahun ke-3 dh kt UUM...banyak memori yang aku dapat semasa kat sini....ade manis, ada yang pahit, ade masam, ade kelat dan macam2 la sampai aku dah x leh nk rase dah semua dh bercampur dh (cam nasi campur yang org korea suke mkn 2 hihi )....eh pe yg aku melalut ni....

k, berbalik kpd cerita aku td,,, kt sini aku dapat 4 org kawan terbaik aku iaitu JENG5x..yang pertama jatuh kepada sape ek?? ce teke ce teke hahahaha..xde la bg aku same je kawan-kawan aku ni, xde yg plih kasih pn...kawan aku ialah CIK SYIKIN, CIK HUDA, CIK FIZAH dan CIK HAR..kamu semua kawan terbaik aku hihihi..(kamu org sedar x?????) klu x sedih r aku cm ni...majuk setahun huhu...eh xde la gurau je 2...hihi (aku kn baik xpe la klu xnk ngaku kwan aku pn,,, tp aku  tetap anggap korang best friend forever aku....aku sayang korang semua...(korang sayang aku x???) xpe2 jwb dlam hati je ek..klu aku tau,,, nanti aku berbagga lak sbb aku disayangi oleh ramai orang hahaha...(poyo r lak aku ni) hihi..ish3x MILA udoh2 ler melalutnyer,, moh ler kite sambung bercerita ( korang2 cakap la CE CTER CE CTER...cam dlm citer hantu kak limah 2) bru la semangat skit aku nk bercerita ni hehehe..(ish3 ngade2 r lak MILA ni )..xpe2 jom bace cter selanjutnyer..

meh rapat2 tp duk renggang2 yek...xbaik dekat2 hihi...moh ler aku nk bercerita pasal kawan-kawan aku ni


hahh ni kawan aku merangkap rumate aku kt uum ni n pada tahun ini hehehe tp kawan dh lame dh (jgn kompius yer hihi) namenye cik syikin atau lebih dikenali dgn pnggilan mnjenye iaitu ken. ken ni asal dari bachok...olo la ore klate mari hihi....same la ngan aku ambik kos Human Resource (HR). ermm dia ni budak yang sdh addict berblog...hari2 berblog smpai aku pn dh terpengaruh utk berblog same..(cian kat saya kn turut menjadi mangsa) ala tp dlm hati jeles jer duk tgok dia org berblog...saye pn turut same mnyertainya hahaha....klu de pape masalah pasai blog,,, ken adalah kaunter pertanyaan kepada member2nyer...hahahah (tol x ken??) iyekn je la cik syikin haha....

ni lak cik uda merangkap akak aku la sbb dia tua skit dri aku hik2..tp kos same je ngan aku hihi..dia ni org Perak, teman blajo loghat perok ngan dia la meraban teben beno aku ni haha...lantok la asalkan bunyi perok haha (org2 perok jgn mrh ye, sy budak baru nk blajo klu salah tolong tunjukkan hihi) dia ni sound speker aku...klu ade pape jer msti meh blik sound aku..itu ler khoje nyer...klu nk p mne2 ke, sound speker suh cpt dia la...(ish3x suke beno dia ni yek) haha...tp xpe aku suke jer...sbb aku suke dengor dia duk merepek haha...klako gayenye...kak huda jgn mrh yer,,6t cpt tua hik3...

ermm ni lak cik pizah tp aku lbih suke pnggil dia cik jijah..hihi nape ek? entah la mgkin aku sukakannya haha..dia pn tua la sthun dr aku tp org slalu konpius ingt dia tu budak sem 1..haha lawak la kan.. tp aku tau mesti lam hati dia suke kan seba dia leh pasan dia muda hahah ( jajah jgn mrh yer) tp mmg btol pn dia 2 nmpk cm budak2 jer..pe org kate xlekang dek usia..(ermm awek muda la konon) haha...dia ni hantu PKU UUM, tiap-tiap sem p PKU..ish3x watpe la ek?? ke p mngorat doc kt situ..tau la doc2 kt UUM ni ensem2 haha..(yeke?)..tp rajin orgnyer...rajin pe xtau la rajin ngadap laptop kot..hihi tiap kali aku msuk blik dia je tercegat kat dpn laptop 2...sibuk buat seminar kot (dia kan memanjang jer dgn seminarnye haha) oppss!! terlebih suda..sory gurau jer yang...jgn mare ahh!! hehe...
ni lak kwn aku gak, leh dikatekan kwn baik aku jgk la (wlaupun awk xrase cm2 huhu) tetibe je sedih..haha xde la ala xksh la blog aku ikot suke aku la nk ckp sape kwn aku kn hahahha...(jgn mare, ngade2 lak aku ni ek..aku pangggg kan haha) k la, ni kwn aku yg sgt suke berjiwang....ermm org paling jiwang pon xjiwang cm dia hihi...tp xpe la dia sukankannya, biarkan dia ngan jiwang nyer....dia ni pemalu tp slalu jer ngan pompuan kn? kn? bkn sorg, bukan 2 tp berempat...(ermm ckup la koata 2 hihi) ish3x.....boya ke?? eh bukan2,, itu la kwn aku yang bernama azhar dan lebih dikenali di kalangan bdk2 UUM ni har..tp dlu2 aku pnggil dia 'zamang' je hahaha...tp itu berzaman dlu la time sekolah dlu..klu nk tau dia ni kwn time skolah aku lg, (tp xtau la cmne leh jd baik kt uum ni, aku pn xphm hihi) tp xpe la kwn gak,, pe org ckp skali kawan selamenye kite akn kawan kn? tol la 2 jgn duk kerut2 kening lak yer hihi..udoh2 la ish3 skit2 jer yer..
uda,pijah, aku ngan ken
huda, pijah,ken ngan aku lagi hihi



aku, pijah, huda ngan har...
ken sory yer hangpa xde mse ni hihi
ni la kwn2 aku..korang pn mesti knl kn...semoge persahabatan ini berkekalan sampai bile2 walaupun kite xtahu bile lagi akn bertemu...sedih lak rasenye nak tinggalkan uum ni terlalu banyak memori yang x dapat aku lupakan tp aku akan bawa setiap memori yang tercipta dalam arus hidup aku..semoga segala memori ini dapat mematangkan aku untuk teruskan hidup iinii...kawan aku perlu kamu semua dalam hidup aku bagi meneruskan segala impian yang ingin aku capai..hak2 skema la lak aku ni...k la udoh banyak aku melalut ni..akhir kata dari aku, terima kasih untuk segalanya teman,, hidup aku lebih ceria apabila berada disamping korang semua..korang buat hidup aku cm pelangi la katekan,,,,slalu bergelak ketawa...aku pasti akan rindukan semua tu...thanks a lot,,, I LOVE U ALL VERY MUCH..muahhh2x..:)



2 comments:

  1. oo...mila mung ngumpat ak yea?????ak pang kang..hahaha

    ReplyDelete
  2. asal gambar aku burok bebeno?sekeh kang...nk kena tulah nih...wekkkk;p

    ReplyDelete