Sunday 10 April 2011

1st April in Thailand

assalamualaikum kwan2....ari aku nk cter psl aku g holiday kt HATYAI n SONGKLA, Thailand...best sgt, satu pengalaman yang x mgkin aku lupakan...view pic2 kt bwh ek...:)

ni kwn2 yg join skali p thai
ni tmpt shopping- Nora Plaza
aku ngn rossa duk posing ngn topi..haha
ni lg mkin rmai lak yg try...hihi
ni aku,, tuan kdai dh tgk semcm dh..sabo je la huhu
ni kt kilang Gajus
ni pn same, byk mknn yg dijual kt sni...plih2 jek hihi
antara yg dpt aku cmpk msuk lm bakui...
men ambik je aku ni..huhu
lunch time!!! smpt lg posing hihi
ni stadium kt songkla
ni pemandangan dr jauh bukit tang huan
ni kt kaki bukit Tang Kuan 
tiket nak nek bukit tang huan
30 bath (RM 3 je)
ni pemandangan dr ats bukit..
cantik kn??
Pemandgan Pantai Shamila dr ats bukit 
ni aku yg tgh posing...hihi
aku ngn kawan2...
terbang di awanagan

teropong skit hoho!!

yum2 ais krim kelapa..best sgt!!!
kena try ni ek...

ni lak org kt sne pggil floating market..
mybe dia pggil cm 2 sbb org jual ats bot kot lm sungai lak 2..
ramai org kt sni,, mknn pun best2...
rugi x try..
hrga mknn kt sni smua 20 bath je..
murah kn??
mak cik ni jual air dlm bks tnh liat kot..
murah jer
aku try minum, mmg best...
n gelas 2 leh bwk blik..
best kn??
 ermm 2 serba sedikit gambo2 yg aku smpat ambik semasa kt sne...mmg best a g sne, rase cm nk pegi lg jer...insyaalah klu ade rezeki n mase aku akn pegi lg...kawan2 jommm join aku pegi Thailand...
besttttt sgt...klu korang tertarik ngn tmpt2 di ats 2, cpt2 la pegi thailand, leh korang sendiri menikmatinya...
mmg menyeronokkan dan saya amat sukakannya....hihi




No comments:

Post a Comment